ست اداری(پاکت، سربرگ)

قابل توجه کاندیدهای محترم انتخابات مجلس و شورا

انجام امور تبلیغاتی مربوط به انتخابات از مدتی قبل از برگزاری انتخابات آغاز شده و کاندیدهای انتخاباتی از روش های مختلف تبلیغاتی در راستای معرفی خود و اهداف و برنامه هایشان استفاده مینمایند.
معمولا تبلیغات کاندیداها به صورت چاپ اقلام تبلیغاتی نظیر چاپ پوستر، چاپ بروشور، چاپ تراکت یا چاپ کارت ویزیت انجام میشود.
مجتمع چاپ گلها آماده انجام کلیه امور تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی بوده و چاپ کارت ویزیت روی کاغذهای گلاسه با پوشش سلفون یا بدون پوشش را در کمترین زمان با بهترین کیفیت ارائه میدهد.
این مجموعه سفارشات انتخاباتی را از سراسر کشور تحویل گرفته و ارسال می نماید. برای آگاهی از قیمت ها با شماره تلفن ثبت سفارشات مندرج در سایت تماس گرفته و مشخصات مورد نظر خود را به مسئول ثبت سفارشات ارائه دهید. مشاورین ما شما را در جهت انتخاب بهتر، کم هزینه تر و پربازده تر راهنمایی مینمایند.
 

    چاپ پوستر انتخاباتی
    چاپ کارت ویزیت های انتخاباتی
    تبلیغات انتخابات مجلس
    چاپ رزومه و زندگینامه کاندیدهای محترم انتخابات در قالب بروشور
    مشاوره تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات
    ارائه پکیج های تبلیغات انتخاباتی مناسب هر منطقه
    چاپ اوراق تبلیغاتی و اوراق انتخاباتی
    چاپ کارت تبلیغاتی و کارت انتخاباتی
    چاپ پوستر تبلیغاتی و پوستر انتخاباتی
    در اسرع وقت
    با بهترین کیفیت

 

ست اداری

ست اداری معمولا شامل سربرگ، پاکت، فولدر، کارت ویزیت و برگه یادداشت میباشد. تمامی این موارد از جمله نیازهای چاپی یک شرکت هستند که بهتر است به صورت یک‌دست و با استایل مشابه و طراحی مشابه ارائه شوند.
با اینهمه با توجه به متفاوت بودن نیازهای شرکت‌ها ممکن است هر شرکتی به تعدادی از این اقلام نیاز داشته باشد. علاوه‌بر‌این سایز هر آیتم نیز بستگی به نظر و مورد استفاده شرکت دارد. برای مثال پاکت‌ها و سربرگ‌ها میتوانند در سایزهای متفاوتی عرضه شوند.
داشتن یک ست اداری شکیل و مناسب به اعتبار کسب‌و‌کار شما خواهد افزود و شیوه‌ای غیرمستقیم جهت تبلیغ شرکت شما خواهد بود. علاوه بر‌ این تک‌تک این اقلام کاربردی بوده و جزو نیازهای ضروری شرکت به حساب می‌آیند.
سفارش ست اداری به مجتمع چاپ گلها میتواند شامل هر کدام از اقلام نامبرده یا اقلام سلیقه‌ای مشتری مثل ساک دستی با تم شرکت بوده و محدودیتی در کم یا زیاد کردن این موارد به سفارش خود نخواهید داشت.

چاپ ست اداری پاکت و سربرگ

بررسی آیتم‌های ست اداری:

یکی از آیتم‌های اصلی ست اداری شامل سربرگ میشود. سربرگ کاغذی است با لوگو، آدرس و شماره تلفن‌های شرکت شما که جهت مکاتبات اداری و تجاری شرکت مورد استفاده قرار میگیرد. سایزهای متعارف سربرگ عبارتند از:

  • سایز A4: متداول‌ترین سایز برای سربرگ A4 است. این سایز برابر با ۲۹*۲۱ سانتیمتر میباشد.
  • سایز A5: سایز A5 ابعادی با اندازه ۲۱*۱۴ سانتیمتر دارد.
  • سایز B4: کمی بزرگ‌تر از A4 است و برای مکاتبات اداری خیلی معمول نمی‌باشد. ابعاد این سایز برابر با ۳۴*۲۴ سانتیمتر میباشند.
  • سایز B5: ابعاد این سایز برابر با ۲۴*۱۶ سانتیمتر است.

نامه‌ها و قراردادهای اداری و تجاری جهت ارسال در پاکتی قرار داده میشوند که بهتر است با لوگو و تم شرکت دیزاین شده باشد. سایز این پاکت با توجه به سایز نامه‌های اداری تعیین میشود. معمولا شرکت‌ها پاکت را در سه سایز A4، A5 و پاکت ملخی سفارش میدهند. با این‌حال با توجه به مورد استفاده شرکت استفاده از یک یا دو سایز هم امکان‌پذیر است.
یکی دیگر از آیتم‌های ست اداری کارت ویزیت است که معرف کسب‌و‌کار شما به صورت مختصر و مفید خواهد بود. استفاده از کارت ویزیت دیگر برای همه افراد شناخته شده و مرسوم شده است.
از دیگر مواردی که میتوانید به ست خود اضافه نمایید برگه یادداشت است. این برگه در سایزهای مختلفی میتواند چاپ شود و برای یادداشتهای روزانه مورد استفاده قرار میگیرد. ارائه این برگه‌های یادداشت میتواند به صورت دفترچه‌های کوچک، استند برگه یادداشت یا برگه‌های سرچسب شده باشد.
سایز و جنس و مدل برگه‌های یادداشت هم کاملا مطابق با سلیقه و نیاز مشتری تعیین خواهد شد.
فولدرها پوشه‌های مقوایی هستند که میتوانند برای ارائه اوراق اداری شرکت به صورت تبلیغاتی یا کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند.
توضیحات کامل مرتبط با فولدرها در صفحه چاپ فولدر موجود است.

متریال مورد استفاده جهت چاپ ست اداری:

آیتم‌های مختلف ست اداری ممکن است نیاز به انواع مختلف کاغذ برای چاپ داشته باشند. اما به منظور ایجاد هماهنگی بین تمامی آیتم‌ها معمولا از یک نوع کاغذ با گراماژهای مختلف استفاده خواهد شد. به طور کلی برای چاپ سربرگ‌ها، پاکت‌ها و برگه‌های یادداشت معمولا از تحریر ۸۰ تا ۱۰۰ گرم استفاده مینماییم. البته نوع ۸۰ گرم متداول‌تر است. اما شرکت‌هایی هم علاقه دارند به‌منظور ایجاد تنوع و متفاوت بودن از انواع دیگر کاغذ مثل کاغذهای کتان استفاده نمایند.
به‌هرحال محدودیتی برای انتخاب نوع کاغذ وجود ندارد و امری سلیقه‌ای است.
برای چاپ فولدرها همانطور که تفضیلا در صفحه مربوطه توضیح داده شده معمولا از کاغذهای گلاسه با گراماژهای بالا استفاده میشود. برای چاپ کارت ویزیت هم میتوان از انواع مختلف کاغذ بهره برد.

خدمات پس از چاپ ست اداری:

ازجمله خدماتی که میتواند جهت زیبا و چشم‌نوازتر شدن ست اداری به آیتم‌های مختلف آن افزوده شود میتوان موارد زیر را نام برد:

  • سلفون: سلفون به صورت براق، مات یا مخملی میتواند برای فولدر کارت ویزیت و پاکت مورد استفاده قرار بگیرد.
  • امباس: سربرگ، پاکت و فولدر میتوانند جهت داشتن ظاهری متفاوت‌تر امباس بخورند. امباس باعث ایجاد طرح زمینه‌ای برجسته روی کاغذ میشود
  • یووی: لوگوی شرکت که روی پاکت سربرگ و فولدر قرار میگیرد یا هر مطلب مهم دیگری که بخواهیم مورد تاکید قرار دهیم میتواند با یووی موضعی پوشانده شود.
  • برجسته‌سازی با کلیشه: میتوان لوگو یا نام تجاری شرکت را با استفاده از کلیشه به صورت برجسته درآورد.
  • طلاکوب یا نقره‌کوب: استفاده از خدمات طلاکوب باعث ایجاد ظاهری لوکس‌تر برای محصول شما خواهد شد.
  • دایکات با قالب: جهت داشتن برش‌های خاص و اعمال طرحی خلاقانه‌تر میتوان از خدمات دایکات استفاده نمود.

راهنمای سفارش:

پس از تکمیل فرایند طراحی برای ثبت سفارش خود کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و مشخصات محصول مورد نظر خود را اعلام بفرمایید تا هزینه محصول سفارشی شما محاسبه شود و به شما اعلام گردد. در این مرحله متخصصین این حوزه شما را در انتخاب ویژگی‌های محصولتان راهنمایی خواهند نمود.
پس از این مرحله فایل محصول مورد نظر شما مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت وجود نقص به شما اطلاع داده خواهد شد و یا با هماهنگی شما مشکل را برطرف خواهیم نمود.

راهنمای طراحی

برای کسب مطلوب‌ترین نتیجه ممکن، ضمن طراحی محصول خود موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • با توجه به نوع چاپ که از نوع افست میباشد بایستی فرمت تصویر خود را CMYK در نظر بگیرید.
  • در طراحی خود همیشه تصاویر و متون مهم را از لبه‌های کار حداقل چند میلیمتر فاصله دهید تا هنگام برش مشکلی پیش نیاید.
  • رزولیشن تصاویر خود را کمتر از ۳۰۰ نگذارید.
  • توجه کنید که نوشته‌های مشکی فقط در رنگ مشکی قابل دیدن باشند.

زمان تحویل:

مجتمع چاپ گلها پس از دریافت پروژه‌های چاپی به سرعت آنها را وارد مرحله چاپ خواهد کرد بنابراین در کمترین زمان ممکن محصول شما آماده تحویل خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم این صفحات را هم ببینید: چاپ فولدرچاپ  فاکتورچاپ سررسید